fredag 5. februar 2010

Ny lampe!






















Er så fornøgd med denne nye industrilampa eg kjøpte på Home i Ålesund forrige veke. Den er fra Palma og er sveisa sammen av bits & things og til slutt lakka. Vi har hatt så elendig lys på kjøkkenet etter vi røska ned all elendigheta vi kjøpte da vi skulle flytte inn i nytt hus. Var i Ålesund forrige mandag på 6 mnd kontroll etter bukplastikken min og da bumpa eg over denne. Arne Roaldsnes på Medi3 er kjempefornøgd med resultatet og det samme er eg! Vi snakka litt om forskjellig, og vart vel ganske enige om at dette er nok for min del, så det blir ikkje fleir operasjoner med det første. En skal vel sikkert vere letta når ein plastikkirurg vurderer deg til å vere gjennomsnitteleg? Eg er i alle fall happy for det etter eit langt liv med ganske andre tanker om meg sjølv.

I dag har vi hatt familien på kveldsmat, har baka brød til ein heil armè i dag, så no er fryseren proppfull av deilig heimebakt! I morgon blir det ein stor dag, Sondre skal på Strandafjellet og ha instruktørtime i snowboard. Han har tidligere fått angst berre vi snakka om ski, og noko trekk var det ikkje snakk om! No var det han sjølv som brakte det på bane, regner med det er kameratane i barnehagen som har snakka om ski, slalom osv. Det blir i alle fall spennande!

5 kommentarer:

  1. Lykke til på snowboard!! :-) Utrolig kul lampe...ser du har veggord også...hva står det?

    SvarSlett
  2. Knallfin! God smak he du definitivt!! :)
    Så spennande med bror på fjellet, vi får vel oppdatering m/bilder??? :)
    Tvi tvi Sondregutten vår ;)

    Så bra at både du og legen er fornøgd Rita, det e godt å høyre! Du e knusedeilig i mine auge ;)

    Smask frå mai :o)

    SvarSlett
  3. Stilig!!! må ha me en tur ut på dissa to der ute ja;)))
    Sikker på det går kjempe bra med na gut i mørga!
    gleda oss til kvalitetstid;) ikkje på topp igjen, men underernert på sosialisering!!!!

    e so gla på dine vegne snuppa,
    at du he komt dit du e,
    i forhold til kroppen din!!!
    Du e so fin atte!!!
    men det e fordi det faktisk kjem innanfrå,
    glimtet du har fått tilbake i augene dine <3
    klem

    SvarSlett
  4. Silje: Faktisk er det fadervår på fransk, direkte oversatt på google, så det er helt håpløst feilskrevet. Men pent ble det, og MYE pirkearbeide. Har malt det på veggen selv og det var ikke mye religiøs oppførsel å spore under arbeidet :o) Det første jeg spør besøkende om, er: KAN du fransk på ånkli?

    Cecca: Takk, oss knusedeilige imyllå!

    Vera: Du e berre best, asså! Takk for gode ord!

    SvarSlett
  5. Kjempefin lampe du.Skrifta på veggen er lekker.Typisk blogglandiavegg.Du er virkelig flink.Flott at alt er i rute med opr.At alt har gått så bra.
    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails