onsdag 13. mai 2009

Utgivelse av nytt magasin

Jobben min i Neras Direkte består sånn 60% i å lage et internmagasin som vi kaller Nerasmagasinet. Dette var et resultat av forslag eg hadde da eg vart tilsett i bedrifta, og magasinet har no 2. utgave ute. Fekk trykksaka i postkassa i går og er veldig fornøgd! Det seier sjefane der oppe også, at alle har fått ei heilt anna stoltheit for bedrifta si etter at magasinet kom ut for første gang. Vi fokuserer her på dei som har gjort det veldig bra denne forrige måned, den som vi kallar "månedens selger" kjem på cover + får ei reportasje på midtsidene. Dette stimulerer igjen til at alle prøver å nå resultata som skal til for å bli "måndens selger" og vi blir sittande igjen med kjemperesultat! Vinn vinn!!! Det er mykje jobb, da. Har det heile og fulle ansvar, alt fra tekst til utforming, fotografering og tektsskriving. Men kjekt! Tenkte at det er nokon som lurer litt på kva eg egentlig gjer på jobb, så dette forklarer det meste. Har i tillegg til dette løpande oppdrag om å lage presentasjonsmatriell som powerpointpresentasjoner med konkurranser, plakater og brosjyrer. Eg ELSKER jobben min!!!!

2 kommentarer:

  1. Du e so flike atte!!!
    du he gooood grunn te å vær stolt!!!

    SvarSlett
  2. Åååshit Rita, ser jo superbra ut!!! Gleda mej til å få sjå magasina i real life, du e fantastisk dyktig snuppa!! love u

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails