lørdag 21. november 2009

Fotoseanse til årets julekort

Tenker med skam på bloggen for tida, som ikkje blir oppdatert eller tenkt så mykje på... Har så nok å henge fingrane i for tida at den har kome i siste rekke! Det er kanskje greit og heilt vanlig, at en har litt sånne perioder en ikkje gidd eller prioriterer så myke blogging. Kan ha litt med at eg har kjøpt meg nytt kamera og bruker mykje ledig tid på å sette meg inn i funksjonane og forhåpentligvis lære noko nytt. Må seie at eg synes denne hobbyen går meg langt inn i sjela, liker kjempegodt å ta bilder og "fange øyeblikk" som Vera sei så fint. Vi som tek mykje bilder fanger fleire øyeblikk enn andre rett og slett. Litt fint å tenke på!
I dag har vi en skikkelig innedag, ungane har leika seg kjempefint i lag, Sondre har jobba mykje med Josefineoppgaver på data'n sin og han har blitt kjempeflink! Vi har også tatt bilder til årets julekort og det vart ein del blinkskudd og en del bilder som også vart heilt crazy! Men vi greide altså å få til eit kvart, så har mor scrappa julekort og skal lage til- og fralapper til juleagavene i samme slengen. Har ordna og pakka inn julegaver i dag til deilig musikk fra Oslo Gospel Choir med Mia og Bjarte og den er berre såååå deilig å høyre på! Har blitt ekstremt lettrørt etter eg fekk unger og sipper som en gærning over tekstane... Godt eg er aleine her da, ungane berre ser på meg... For dei er det merkelig naturlig med tårer og hever ikkje ett augebryn pga det. Så fekk vi besøk av Håkon og tante Tone og jammen kom ikkje mormor også en tur! Etter kvart dumpa Vera også innom, og da vart det reine julekvelden her! Koooslig med besøk!!!

Og ikkje minst... Tante Cilie i Ulsteinvik har jebuss i dag og ho blir tjuetretten år!!! Vi i Cirkuset er kjempeglad i den dama og håper ho har hatt ein KANON dag med sine kjære!

6 kommentarer:

  1. Åååå så koselig Rita! Eg har hatt ein super dag, ilag med mine kjære... Nettopp fortært ein bedre middag som Stian mekka, og raudevin i glaset! Deilig <3 Det ser ut som om årets julekort vil bli veldig bra... fotogene er dei i alle fall kidsa dine!!! Knusedeilige <3
    Savna dokke, som alltid.... love u <3

    SvarSlett
  2. Bilda og heile "pakken" blei kjempe fint!!!
    Du e soooo flink atte!!!
    Hadde egentlig ikkje det slag lyst til å gå i stad...men vi tar jo lett igjen praten vi;)
    her e det kopiering av filer
    over en lav sko *rødmerødme*
    har lasta ned PhotoScape og prøvd me litt på layers...men føle det e veldig "satt",
    får ikkje plassere bilde der e vil,
    e lagt opp som malar...
    får ikkje til å plassere dupeditta her og der,men kanskje det går ann når e he satt me meir inni det?
    kjekt e det uansett;)litt julekveld;)
    klem <3

    SvarSlett
  3. Viss du vil, tek vi et kurs i Photoshop en kveld eller dag. Litt sånn basic stuff...

    SvarSlett
  4. Så utrolig masse fine bilder!! Du er knallflink!

    SvarSlett
  5. Takk Silje. Kjekt å høre fra en ekspert! :o)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails