mandag 21. desember 2009

Heimejul med søte nissebarn

No er det vel nevnt til det kjedsommelige; det vart altså ingen sydentur på oss likevel denne jula. Vi skulle etter planen reise laurdag 19., men natt til laurdag våkna vi av ein spysjuk gut. I begynnelsen trudde vi rett og slett at han hadde reisefeber, men alvoret kom sigande utpå morgonkvisten. Da var guten heilt kraftlaus, bleik og hadde store svarte ringer under augene. Barnslig som eg er, vart det litt diskusjon om vi skulle ringe reiseselskapet og avbestille eller ikkje, det har tross alt skjedd før, at alt bedrar seg innan KORT tid... Men eg har heldigvis ein mann som får meg på bakkenivå igjen. Sindre tok over kontrollen, men lot meg sørge litt for meg sjølv ei stund. Så her sitt vi, uten planer for heimejul og no er jo Sondre bra igjen!
Vi har ingen anna mulighet enn å gjere jula best mulig i den situasjonen vi tross alt er i. Og let's face it: Det er bra godt med jula her heime også! Masse deilige tradisjoner som ein må gi avkall på om ein ikkje er her... som sølvguttane og lukta i huset rett før middagen blir servert. 3 nøtter for Askepott og Disneykavalkade... Dersom eg har forstått det riktig, skal vi i tillegg få kvit jul i år, og det er jo eit klart lyspunkt! Akkurat julaften er det berre nydelig med snø! Vi har også muligheten for å ta igjen litt sosialisering, det har vore så altfor dårlig med det det siste året. Full jobb og travel kvardag sett sine spor den vegen og det gir ikkje alltid så god smak i munnen. Men sånn er livet; jobb er for meg også ei glede, eg veit eg har vore heldig og sett stor pris på å vere i denne situasjonen også. Både for min og Sindre sin del. Så da vi får gjere det beste ut av det også.
Sender med eit bilde fra nissefesten i barnehagen til ungane. Vil i alle fall ønske Kato, Veronika og jentene ei hjertelig god jul på Gran Canaria, håper dykk får to strålandes veker og kjem heim med fulladda batteri! Og ta gjerne ein GT for meg også!

2 kommentarer:

  1. Uff, jeg håper dere får en goood jul selv om den ikke ble helt slik som dere hadde tenkt og planlagt. jeg ønsker dere en riktig god jul og et godt nyttår! Klem fra Silje...ps, kjempefint bilde!

    SvarSlett
  2. Søtaste nissebarna!!
    Håpe dokke klare og kose dokke i massevis sjølv om det vart heimejul! Ej e berre glad for at Sondre ikkje vart sjuk ETTER dokke ha reist...

    Ønske dokke den aller beste jula, bestissane våra <3 love u long time <3

    Det blir nok ingen tur på oss inn til Stranda i romjula... Vi trenger rett og slett å slappe av heime, hente krefter til eit nytt og innhaldsrikt år ;)
    Men dokke er alltid velkommen ut hit, det veit du ;)

    Goood juleklem <3

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails