torsdag 10. juni 2010

Gledeshyl fylte Helsemvika i dag!


I ettermiddag bar lyden godt på verandaen vår da småtrolla fekk sitt aller første utendørsbad! Sondre er framleis "sjukmeldt" etter operasjonen, men han begynner å bli ganske fin i farta igjen, mens Hennie måtte i barnehagen som vanlig. Da eg henta henne etter dagens slutt, var ho skitten og sandkassestøvete overalt, humøret var heilt på bunnivå og etter mykje om og men fekk eg lokka ho heim med lovnad om utebading i zinkbadebalja. Dette har ho gledd seg til lenge, og ho var i bikinien før eg hadde fått sukk for meg da vi kom heim. Sindre bar varmt vatn i bøtter og spedde på med vannslangen. Ikkje fritt for at det vart nokre dusjer med ISKALDT vatn (til stor glede) på dei små. Etter badet grilla vi og kosa oss med is til dessert. Altså, ein perfekt dag!!!

5 kommentarer:

  1. Det såg ganske deilig ut;)
    Herlig skjønn dissa to der altso <3
    Gler me sånn til mandag e hald på å gå te e no;)))Berre lure noke innmari på ken dinna fyren e og koffor han vil starte her...BRA for oss;)))
    he fått tilbud om å vere med klubben til Marianne Nor til Alnes,men he ikkje egna linse så e får spare en tur;)
    Shit at vi hadde besøki dag...men håpe vi kan sjåast i løpet av helga;)
    *klemme på*

    SvarSlett
  2. Naturligvis! Vi kan treffast heime eller utandørs :o) Gleda meg vilt eg også, spent på ALT!

    SvarSlett
  3. For noen nydelige bilder og skjønne unger. Det badekaret var jo skikkelig stilig også- må være gammelt vel?
    Takk for titten- kommer garantert tilbake hit.

    SvarSlett
  4. Bei Bente!
    Badekaret ble kjøpt hos en butikk i Ålesund som heter Tante Bruun,og er nyprodusert. Nettsidene deres er her:

    http://www.tantebruun.no/Sider/DefaultTop.asp?ArtId=726

    De sender i hele landet. Mener merket er Chic Antique.

    Men de har det også på denne nettbutikken:

    http://www.landstil.com/product.asp?product=99678

    SvarSlett
  5. ..... ooog takk for kommentaren! Var inne på bloggen din og tittet, imponert over de flotte bildene dine! Legger deg til i blogglista mi så jeg kan følge deg :o)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails